Een bookazine over ondernemerschap,
cultuur en mensen
In opdracht van MT Media en Amerborgh mochten Winnie Moltmaker en Koos de Wilt de interviews schrijven voor het bookazine 'Amerborgh'. Wij leerden alles over het geheim van Soldaat van Oranje, over bankieren in de cloud, over het runnen van de Rode Hoed, Felix Meritis, het Compagnie Theater, de Nieuwe Liefde en de Hem, over het verzamelen van kunst, over het opzetten van een smaakvolle hotelketen en verzorgingstehuizen, over documentaires die ertoe doen, over hoe je serieuze muziek voor meer mensen aantrekkelijk kunt maken, over het maken van relevante media voor ondernemers en managers, over vernieuwingen in de wereld van HR en over hoe je de hele wereld in beeld kan brengen en misschien nét een stukje beter maken.
Het bookazine is vormgegeven door Rob van Autobahn en uitgegeven door Berend-Jan en Ewald van MT Mediagroep. Teksten zijn van Winnie en Koos.
Wie en wat is Amerborgh?
Amerborgh International N.V. is een beheermaatschappij, met onder meer investeringen en participaties in ondernemingen, op het gebied van vermogensbeheer, crossmediale uitgaven, hotels, vastgoedontwikkeling en activiteiten op het gebied van kunst en cultuur.
De aandelen zijn in handen van de gedelegeerd bestuurder van Amerborgh International N.V., Alex Mulder. Alex Mulder is oprichter van het huidige USG People N.V. Hij heeft bijna 35 jaar lang leiding gegeven aan USG People, waar hij tot 2006 de functie van President en CEO bekleedde. Van 2006 tot de overname van USG People door Recruit, in 2016, was hij lid van de Raad van Commissarissen.
Over dromen waarmaken
Over foto's die mensen over de wereld met elkaar verbinden
Over serieuze muziek naar mensen brengen